Pro spokojené bříško: 5 druhů ovoce, které je dobré jíst v těhotenství

Není nutné sníst 3 kg ovoce denně. Určitě na něj ale v těhotenství nezapomínejte. Tuhle pětku do svého jídelníčku rozhodně zařaďte. Víme proč.

1. Jahody 

Kromě toho, že je to prostě chuťovka, které málokdo odolá (pokud na ně nejste alergická). Takový jahodový koktejl vám dodá velké množství vlákniny a vitamínů a také dostatek kyseliny listové (ta je mimochodem také v mangu). Kromě toho mají také slušný obsah manganu či draslíku, které napomáhají při růstu a síle kostí vašeho miminka. 

2. Meruňky

Meruňky jsou velmi chutné a obsahují vitamin A, C, E, beta karoten, fosfor, křemík, vápník, železo a draslík. Tahle vitaminová bomba superživin zaručeně pomáhá zdravému vývoji vašeho dítěte. Právě díky železu jsou meruňky tak vysoce ceněny, protože obzvláště v těhotenství řada žen trpí anémií. Dvě až čtyři meruňky každý den je ta přesná dávka, kterou je fajn do těla dostat. 

3. Jablko 

Jablka jsou ovocem, které nám geograficky a historicky přirostlo k srdci i tělu. Jsou bohaté na vitamíny A, E, D a obsahují hodně zinku. Všechno to pomáhá zvyšovat nejen imunitu a sílu vaši, ale také imunitu a síluv vašeho ještě nenarozeného děťátka.  Pokud budete jíst v těhotenství jablka, pomůžete tak výrazně snížit riziko ekzémů či astma v pozdějším věku dítěte. 

Jezte alespoň jedno jablko denně. Chráníte tak srdce i střeva a posilujete plíce

Jezte alespoň jedno jablko denně. Chráníte tak srdce i střeva a posilujete plíce

 

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře