Jakmile se do světa rozletěly fotky malého George, který byl při návštěvě novozélandské školky oblečený do tmavých kraťásků s laclem a vyšívanou lodičkou, vzaly maminky obchody útokem, aby své chlapečky oblékly do stejného modelu britské značky Rachel Riley. Kalhotky inspirované módou padesátých a šedesátých let se doslova přes noc staly trendem 21. století. Kdo je chtěl mít, musel na pult vysázet 77 liber, v přepočtu asi dva a půl tisíce korun. Ačkoli se to zdá za docela obyčejné kraťasy hodně, našlo se tolik zájemců, že všechny kalhotky zmizely z obchodů během jediného dne. Stejného zájmu se dostalo i batůžku s klokany, který princ George dostal na návštěvě Sydney jako dárek. I ten byl během jednoho dne vyprodán ve všech obchodech. Obdobnému zájmu se těší i oblečení Georgovy maminky Kate. Cokoli si na sebe oblékne, je okamžitě nejprodávanějším zbožím. V Británii se tomu říká Kate Effect a nyní se začíná vžívat i George Effect. Jen si říkáme, jaké bude mít tohle princátko život, když už teď je takovou ikonou?

