V rámci střední a východní Evropy je dokonce největším obchodem svého druhu s více než dvěma miliony registrovaných členů. „Jsme rádi, že se nám za krátkou dobu podařilo vyvolat v naší zemi velký zájem o značkovou módu. Od začátku pracujeme s těmi nejlepšími kolekcemi a značkami, které nabízíme za takové ceny, aby byly přístupné všem a každý si tak na našich stránkách našel to své,“ uvádí Jaroslav Zákravský, regionální manažer Studio Moderna Fashion Group, provozovatele e-shopu Stilago.cz. „Snažíme se každý den nabídnout unikátní mix oblečení a doplňků,“ dodává Zákravský.
Osvědčený model nakupování na Stilago.cz naleznete v klubové sekci stránek, kde se můžete zcela zdarma zaregistrovat k nezávaznému členství. Poté pro vás bude každý den připravena aktualizovaná nabídka zajímavých a limitovaných kolekcí nejen známých světových značek, ale i netradičních menších designerů, a to vše se slevami až 80%.
Na Stilago.cz si můžete vybrat z dámské, pánské, ale i dětské módy, od normálních až po nadměrné velikosti. Během prvních dvou let obchod nabídl více než 1 000 světových značek.
Vedle limitovaných kolekcí značkové módy v klubové části můžete na Stilago.cz objevit i sekci zvanou Fashion Mall, kde jsou v nabídce nejnovější kolekce mnoha zajímavých designérů - Tom Tailor, Adidas Originals, Lisca, Rocawear, Authentic, Lerros, ale i konvenční Heine. Stilago dále exkluzivně spolupracuje se španělským Desigualem a je výhradním distributorem francouzského LaRedoute.
Odpovězte na soutěžní otázku a vyhrajte vouchery v hodnotě 200, 500 nebo 1000 Kč!
Soutěž ukončena
Vyhrávají:
Kristýna Horová, Jihlava
Jana Adámková, Praha
Jitka Marková, Jíloviště
Vyhrává správná 50., 100. a 150. odpověď. O výhře vás budeme informovat e-mailem.
Soutěž končí v neděli 2. prosince 2012.
Prostudujte si, prosím, pečlivě podmínky soutěže na www.burdamedia.cz/podminky.php
Svou účastí poskytujete vydavateli časopisů (Burda Media 2000 s.r.o., IČ: 25611518, se sídlem Na Zátorce 1, Praha 6) souhlas s užitím a zpracováním svých osobních údajů a kontaktů (GSM, e-mail, SMS, MMS apod.) pro marketingové a redakční účely.