Blogerka Zuzka: Brainwashing aneb Nenávidím reklamy

Včera jsem večer padla na gauč, zničená z dětí a celého víkendu, a zaměřila se na reklamy. Co reklama, to mi lezly oči z důlků.
Blogerka Zuzka: Brainwashing aneb Nenávidím reklamy

Tak například: Vyloženě vředím u reklamy, kde nabízejí růžový prostředek na odstranění skvrn. Prý je extrahygienický a nenechá na oblečení žádné bakterie, které se tam za den nachytají. No to mě podrž, je tohleto normální? Takhle probíhá degenerace matek a brainwashing. Kdybych měla prát denně prádlo, na kterém zůstanou nebezpečné bakterie, jednak bychom měli totálně nulovou imunitu, jednak bych se nejspíš nedoplatila jak za růžový prostředek, tak následně za vodu a pračka by nejspíš odešla do věčných lovišť, kdyby neustále prala a prala… A prala.

Co mě dále zaujalo, byly dětské reklamy. Hračky, panenky, stavebnice, ovšem nejvíce sběratelské figurky různých kategorií. Jelikož dneska si rodiče nemohou dovolit (teda alespoň někteří) – jen tak mírnix týrnix – vyplesknout horentní sumy za značkové hračky, firmy nabízejí něco mnohem lepšího, jak tahat z lidí peníze. Tyto malé figurky – ať už pejsků, medvídků, zmenšeniny obrů a jiných nesmyslů – sice stojí pár korun, ale když svému dítěti tuto hračku dopřejete třeba při každém větším nákupu v hypermarketu, protože nutně potřebuje další do své sbírky, pak to za půl roku spočítáte a zjistíte, že kdybyste koupili nějakou pořádně drahou stavebnici – mimochodem pro vaše dítě určitě smysluplnější –, udělali byste daleko lépe. Navíc mě fascinuje výrobní hodnota těchto výrobků, kolik to asi může být, když pytlíček obsahuje miniaturní obyčejnou přísavku, na tom kus obyčejného plastu nebo gumy, nebo co to vlastně je, a to celé je zavřené v plastové kuličce o průměru dva centimetry?

Neskutečně se rýžuje na dětských potravinách – čokoládka, kterou když dítě sní, nemusí pít celý den mléko, bonbony, u kterých si děti užijí legraci, a ještě obsahují vitaminy, takže je to vlastně takové zdravé mlsání, že to kazí zuby ostošest, o tom už nikdo nemluví, roztomilí medvídci pro malé děti, které obsahují iks kostek cukru, ale přesto je to to nejlepší pro vaše dítě… Dospělí pijí vodu, ze které vlastně zhubnou, jedí pilulky, po kterých nemají hlad, umyjí se sprchovým gelem, který tělo zároveň nakrémuje, pětihvězdičková ochrana dámských hygienických vložek – když jednu použitou necháte někde připlácnutou na lavičce a někdo si na ni sedne – ejhle, žádná skvrnka! Vesele odhopsáte dále.

Největší nesmysl vidím v biopotravinách a vlastně ve všem, co je bio. Biobavlna, biomaso, biovejce, bioovoce a biozelenina, bioplenky pro bejbátka… Něco vám prozradím. U nás na zahradě máme TAKOVÉ bio, že byste se nestačili divit. A jak nám to tady pěkně roste!!!
Chápu, že reklama být musí, bez toho by uvedení výrobku na trh nemělo smysl, ale jak už jsem se přesvědčila – čím hloupější reklama, tím víc se vryje do paměti a tím větší má výrobek odbyt.

A která je ta vaše nejoblíbenější?

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře