Cvičení na velkém míči je in

Trénink na velkém míči vám poslouží k získání fyzické kondice a posílí hluboké vnitřní svalstvo, které je velmi důležité k udržení dobré stability páteře.

Cvičení je určeno hlavně ženám a dívkám všeho věku.  Při tomto druhu cvičení si šetříte páteř, protože všechny pohyby a nárazy jsou tlumeny právě velkým míčem.

Míč patří mezi balanční pomůcky. Pomocí balancování, čili hledáním rovnováhy, se dostanete ke všem hluboko uloženým svalům a báječně je procvičíte.

Základním pravidlem pro cvičení na velkém míči je velikost – průměr – míče, na kterém budete cvičit. Vy, které měříte od 165 do 168 cm, si pořiďte míč o průměru 65 cm. Vy, které měříte více, si pořiďte míč s průměrem 75 cm.

Koupě míče není nijak finančně náročná, jeho cena se obvykle pohybuje v rozmezí několika stokorun. Míč nafoukněte tak, aby byl měkký a aby při houpání na něm nešla vaše pánev níž než vaše kolena. Velký míč zcela určitě využijete i jinak než při cvičení, spousta lidí jej používá např. místo židle u stolu.

Také spousta maminek na svůj míč nedá dopustit. Ověřily si totiž, že pohupování na balonu s miminkem v náručí jej krásně uklidní nebo dokonce uspí. Ideální je, pokud si budoucí maminka míč pořídí už v těhotenství a sezením na něm uleví svému rozbolavělému tělu. Později se jí bude hodit při výchově dítka, které si balon určitě oblíbí.

Převzato z časopisu Betynka.

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře